دیدار تیم های سپاهان و الهلال عربستان با برتری نماینده کشورمان خاتمه یافت، صحبت های بازیکنان سپاهان را در مورد این دیدار بخوانید.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران،  بازی سپاهان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با برد3بر2  به نفع نماینده ایرانی پایان یافت.
 
محمد غلامی در مورد اینکه  در لیست 18 نفره حضور نداشت گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی داشتم و عملکرد مناسبی هم داشته‌ام. به هر حال این فصل هم تمام می‌شود و خیلی از مسائل روشن خواهد شد. پنج گل زده‌ام و چند پاس گل داده‌ام. به هر حال فوتبال این است .با این حال از سپاهان جدا می‌شوم، منتظر هستم تا این چند بازی تمام شود و تکلیفم مشخص شود.
 
هادی عقیلی در ادامه اظهار داشت: بازی خوبی بود متأسفانه پنالتی را از دست دادم با وجود بارش باران هر دو تیم فوتبال تماشاگرپسندی بازی کردند و هواداران از دیدن آن لذت بردند. ما برای برد آمده بودیم و روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم. با این پیروزی به جدول برگشتیم و باید در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم. اگر پنالتی هم گل می‌شد شرایط ما بهتر می‌شد. 
 
 
 وی ادامه داد: در فوتبال اگر اشتباه نباشد گلی زده نمی‌شود. نقطه قوت الهلال ضربات ایستگاهی بود و ما روی ضربات ایستگاهی دو گل خوردیم مهم این بود که به بازی برگشتیم و سه امتیاز را گرفتیم موفقیت سپاهان اهمیت دارد.
 
امید ابراهیمی نیز در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی داشتیم و با تمام توان در میدان حاضر شدیم. دو گل غافلگیرانه خوردیم اما با صحبت‌های کرانچار و همت بازیکنان سه امتیاز را گرفتیم. شانس‌های زیادی را برای گل‌زنی داشتیم . امیدوارم در آینده وضعیت ما بهتر شود.
 
بازیکن سپاهان  گفت: شرایط آب و هوا خوب نبود و ما به این هوای بارانی عادت نداشتیم و زمین هم لغزنده بود. در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد در نیمه اول باد شدیدی علیه دروازه ما بود و اگر این باد نمی‌آمد مطمئن باشید آن ضربه کرنر گل نمی‌شد. وزش شدید باد کمک کرد تا آن کرنر گل شود. 
 
 
 
وی افزود: انتظارات از سپاهان بالاست و مردم همواره از سپاهان چنین بازیی را انتظار دارند اما ما فراز و نشیب زیاد داشته‌ایم با این حال فکر می‌کنم هواداران از برد مقابل الهلال لذت بردند.
مهدی شریفی پس از پیروزی 3 بر 2 سپاهان مقابل الهلال در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر در این دیدار توانستم گلزنی داشته باشم. لطف خدا شامل حال من شد. امیدوارم این تیم بتواند در آینده هم موفق باشد و نتایج لازم را کسب کند. لیگ قهرمانان آسیا سطح بالایی دارد و همه تیم‌ها با قدرت حاضر می‌شوند. البته ما نیز سپاهان هستیم و توانایی خود را داریم.
 
شجاع خلیل‌زاده  اظهار داشت: با این برد شرایط بسیار خوبی پیدا کردیم. بازی دو تیم دیگر هم مساوی تمام شد و این برد باعث شد تا فاصله ما با حریفان کم شود. تمام تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند هستند اما سپاهان هم شخصیت بزرگی دارد، البته گروه‌های دیگر از گروه ما آسان‌تر است اما سپاهان هم می‌تواند صعود کند.
 
وی در مورد بارندگی تصریح کرد: بارش باران روی بازی تاثیرگذار بود اگر هوا مساعد بود به راحتی می‌توانستیم به برتری برسیم. این مسئله کار را برای ما سخت کرده بود. زمین فولادشهر وضعیت بدی دارد اما اکنون بهتر شده و توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
 
 
 
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد جنگ روانی مسئولان باشگاه الهلال پیش از بازی یادآور شد: زمانی که آنها 2 بر یک پیش بودند همه دیدند که چه رفتارهایی انجام دادند. مثل اینکه عروسی آنها بود اما خدا خواست که ما پیروز میدان شویم. به هر حال عربستانی‌ها همیشه اینگونه رفتارها را انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: درست است که پنالتی را از دست دادیم اما در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر رساندیم. بازی‌های برگشت تاثیر زیادی در صعود تیم‌ها دارد ما اگر الاهلی امارات را شکست دهیم امید زیادی به صعود خواهیم داشت.
 
رحمان احمدی پس از پیروزی 3 بر 2 سپاهان مقابل الهلال اظهار داشت: بازی بدی نبود و عملکرد خوبی داشتیم اما می‌خواهم از هواداران، بازیکنان و مسئولان سپاهان به دلیل گلی که روی اشتباه من خوردیم، عذرخواهی کنم.
 
جواهیر سوکای نیز در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود هر چند بارش باران بازی را تحت تاثیر قرار داده بود اما خوشحالم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم و در این دیدار هم توانستم گل بزنم.
 
وی افزود: امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم جبران کنیم و نتایج خوبی در آسیا کسب کنیم.
/2759/